Wednesday, September 15, 2010

Roussillon 2002


Намерих я случайно днес, съвсем я бях забравила... Рисувала съм я през 2002 по памет и по снимки от Русийон, едно любимо село в Южна Франция. Нещо не я харесвах, хората не харесвах, смятах я за недовършена, но днес ми хареса достатъчно, за да я покажа тук.
~
I've found this old painting today, I painted it in 2002 and I had completely forgotten about it, I did't like it at the time, I thought it was not finished, but today I like it enough to show it here...

6 comments:

ernesta said...

еееееееее, обичам го френския ти период, не я знаех тази, добре че я сложи...недей да криеш безценни произведения. прекрасна е.прекрасна

mythopolis said...

I like it a lot. It has some of the same earthy colors as the print you sent me of the street scene in Plovdiv

denitsa said...

ооОООооо, на мен много ми харесва! мнОго...
харесва ми как детето потъва зад сградата.

Elena said...

ааа, това е пост френски период, рисувана е в София, хаха
the earthy colors are form this village Rousillon, they have an ocre sand pit and I brought myself pigments from there

Ваня Стефанова said...

След време винаги изглеждат мнго по добре (:много е хубава!

Вангел Паронов said...

Много ми харесва :)
Има много 'атмосфера' в картината.