Friday, June 08, 2007

Desktop Diary

Забелязвам, че често сменям картинките на десктопа според настроението, или нещата, които ме вълнуват в момента...Вярвам, че не съм единствена...и реших да правя printscreen периодично, нещо като mood scaner :) ...пък, ако някой иска може също да сподели...
И сега се сещам за онзи сайт на две момичета на не помня колко стотин километра едно от друго, които публикуват всяка сутрин по една снимка от ежедневието си...една до друга...Дени ти ли го беше открила тоя сайт бе? не мога да го намеря сега...няква цифра беше, май броя на километрите, които ги делят...как да е. Идеята е...к'вот стани :D

Картинката днес е на Jim Houser. Открих го благодарение на Camila Engman и много се запалих...

2 comments:

Бистра said...

3191

girlhula пък има 365 project

denitsa said...

не...еличката ми го беше казала.
http://3191.visualblogging.com/
а аз от много време съм на една портрет, който катя ни направи - мен + татко. но днес ще го сменя. :)